Vikerkaare laht. Bay of Rainbows.

Sinus Iridum on paik Kuul.

image

Eesti keeles on selle koha nimi  Vikerkaare laht.  Just selline paik mind inspireerib.

Mõtlen, et  need  kraatrid seal on just parajad, et igaüks kujutab üht minu tegemistest.

Põnev oleks seal kord ise ära käia;)

Tundub, et mulle meeldib teha erinevaid asju.

Et olen 12-aastane, siis  tahan katsetada ja proovida.

Näiteks siin on üks sünnipäevakaart, mille tegin. Tahtsin midagi uut moodi teha ja tuli  päris lahe välja:)

image

Teen keraamikat,   niplispitsi, koon ja heegeldan, õmblesin oma kavandi järgi pehme mänguasja.  Peaegu unustasin viltimise. Joonistamine muidugi ka.

Kokku ongi nagu vikerkaar.

Siin  blogis hakkan näitama, mida olen valmis saanud.

image

Et praegu meeldib mulle väga keraamika, siis esimese postitusena näitan seda punast kaanega toosi. Tegin selle kooli saviringis ja kinkisin emale jõuludeks.

I’m 12 years old and i like making things by my own.

I made this for my mother  for christmas.

3 thoughts on “Vikerkaare laht. Bay of Rainbows.

  1. Elisabet, Sinu Vikerkaare blogi on väga lahe! Loodan, et kooli ja trenni kõrvalt on Sul ikka aega.
    See toos on minu a b s o l u u t n e lemmik, aga seda se tead ju isegi:)

Lisa kommentaar

